تماس
محبوب ها
سبد خرید
ثبت نام/ورود

آشنایی با انواع لپ تاپ

زینب علامه‌زاده
1,426 بازدید

آشنایی با مزیت ها و ویژگی های لپتاپ

  قابل حمل بودن : اولین ویژگی این محصولات که در نگاه اول با آن مواجه می شویم، قابل حمل بودن آن ها می باشد. لپ تاپ ها بر خلاف کامپیوتر ها که غیر قابل حمل می باشد، به راحتی جا به جا می شوند و شما میتوانید از ان ها به طور همزمان در محل کار، خانه و … استفاده کنید. ویژگی قابل حمل بودن این دستگاه ها سبب شده است که امروزه بسیاری از افراد جامعه از یک لپ تاپ خوب و قدرتمند برای گذراندن امور کاری، تفریحی و … خود استفاده کنند و آن را جایگزین وسایلی مثل کامپیوتر، تبلت و … کنند.

  تنوع : تنوع، ویژگی بعدی موجود در بین خانواده لپ تاپ ها می باشد. امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده کالای دیجیتال در سراسر دنیا، در زمینه تولید لپ تاپ نیز فعالیت میکند. وجود همزمان چند کمپانی سازنده لپ تاپ قدرتمند و رقابت این شرکت ها در زمینه جذب مشتری و … باعث شده است که امروزه تنوع بسیار زیادی در بازار خرید و فروش لپ تاپ وجود داشته باشد. به طوری که امروزه شما میتوانید به توجه به نیاز خود یک لپ تاپ معمولی، گیمینگ و … را خریداری نمایید و حتی ظاهر آن مثل رنگ، بزرگی ابعاد صفحه نمایش و … را نیز خودتان تعیین کنید.

خرید انواع لپ تاپ از فراز سیستم

  عملکرد چند گانه : برخورداری از عملکرد چندگانه یکی دیگر از مزیت های استفاده از لپ تاپ می باشد. امروزه گوشی ها موبایل به پرکاربرد ترین وسیله در بین انسان ها تبدیل شده اند و تقریبا بیشتر افراد جامعه دارای حداقل یک تلفن همراه می باشند. اما حتی قدرتمند ترین تلفن های همراه نیز می توانند بازی های روز دنیا که بر روی پلتفرم های پی سی ارائه می شوند را اجرا نمایند. لپ تاپ های به روز دنیا به ویژه لپ تاپ های گیمینگ، عملکرد فوق العاده ای در زمینه اجرای بازی های ویدیویی دارند. به علاوه شما میتوانید نرم افزار های کاربردی اندروید و … را نیز بر روی آنها نصب نمایید. کمپانی ها بزرگ تولید کننده لپ تاپ در دنیا امروزه دستگاه هایی با صفحه نمایش لمسی و قابلیت جدا شدن از کیبورد تولید کرده اند که شما میتوانید از آن ها به جای یک تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت و … استفاده نمایید. بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال، از عملکرد چندگانه و کاربردی بودن لپ تاپ ها به عنوان اصلی ترین دلیل پرفروش شدن و محبوب شدن آنها در بین مصرف کنندگان کالا های دیجیتال در سراسر دنیا یاد می کنند.

بهترین لپ تاپ های ایسوس سری زنبوک کدامند؟

بهترین لپ تاپ های ایسوس سری زنبوک کدامند؟

آشنایی با لپتاپ های گیمینگ

در بخش های قبلی به طور کامل با لپ تاپ استوک آشنا شدیم. در این بخش از مقاله، به معرفی لپ تاپ های گیمینگ و ویژگی های آن ها می پردازیم.

لپ تاپ های گیمینگ در مقایسه با لپ تاپ های معمولی دارای تفاوت های بسیار زیاد و فاحشی می باشند. تفاوت این لپ تاپ ها با لپ تاپ های معمولی به قدری زیاد است که امروزه تمام گیمر های حرفه ای دنیا از این سیستم ها به جای لپ تاپ های معمولی استفاده می کنند. مهم ترین ویژگی و برتری لپ تاپ گیمینگ در مقایسه با یک لپ تاپ معمولی، برخورداری از سیستم سخت افزاری بسیار قدرتمند می باشد. CPU ، RAM ، پردازنده گرافیکی، فضای ذخیره سازی و … لپ تاپ های گیمینگ در مقایسه با لپ تاپ های معمولی پیشرفته تر هستند و عملکرد بسیار سریع تر و بهتری از خود به نمایش میگذارند. در حال حاضر برای اجرا کردن بازی های روز دنیا با بهترین کیفیت و وضوح تصویر، نیاز به استفاده از لپ تاپ های گیمینگ دارید و با یک لپ تاپ معمولی نمی توانید به سراغ انجام این بازی ها بروید. لپ تاپ های گیمینگ از نظر سایر تجهیزات مثل فن خنک کننده دستگاه، باتری و … نیز قدرتمند تر از لپ تاپ های معمولی هستند. این سیستم ها دارای ظاهری بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشند که افراد را به بازی کردن تشویق میکنند. برخورداری از کیبورد های رنگی مخصوص و طراحی شده، یکی از ویژگی های ظاهری خاص لپ تاپ های گیمینگ می باشد. امروزه شرکت ایسوس و اچ پی جزو پرچمداران تولید لپ تاپ های گیمینگ محسوب می شوند و سیستم های ارائه شده توسط این شرکت ها در سال ۲۰۲۱ میلادی جز بهترین و پرفروش ترین سیستم های گیمینگ جهان قرار گرفتند.

آشنایی با لپ تاپ گیمینگ - لپ تاپ

آشنایی با لپ تاپ گیمینگ – لپ تاپ

لپتاپ اپل

لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی اپل به طور کلی به سه دسته ی مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو تقسیم بندی می شوند. هرکدام از گروه های بالا نیز به طور جداگانه شامل محصولات و مدل های مختلفی می شوند. شرکت اپل با ارائه لپ تاپ های متنوع و گوناگون با ویژگی های خاص و متفاوت، توانسته است برای هر سلیقه و هر کاری یک محصول مناسب تولید و روانه بازار کند. تفاوت لپ تاپ های اپل نه تنها در کارایی و عملکرد آن ها می باشد، بلکه این سیستم ها از نظر اندازه، وزن و … نیز با یکدیگر متفاوت هستند. این سیستم ها به طور کلی از طراحی ظاهری بسیار زیبا، صفحه نمایش های بسیار قدرتمند و با کیفیت فوق العاده، سیستم سخت افزاری مناسب و … برخوردار هستند. امروزه بسیاری از افراد فعال در زمینه کار های گرافیکی، برنامه نویسی، طراحی سایت و … از لپ تاپ های اپل استفاده می کنند. اما در زمینه لپ تاپ اپل باید به این نکته توجه داشته باشید که به طور کلی این سیستم ها دارای قیمت نسبتا بالایی هستند و جزو لپ تاپ های نسبتا گران قیمت و لوکس بازار محسوب می شوند.

لپتاپ ایسوس

در سال های اخیر لپ تاپ های ایسوس همواره جز محبوب ترین دستگاه های موجود در بازار داخلی خرید و فروش کالا های دیجیتال بوده اند. کمپانی ایسوس با تولید لپ تاپ های گوناگون با رنج قیمتی متنوع توانسته است کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند. لپ تاپ های ایسوس معمولا از طراحی ظاهری بسیار جذاب و مخاطب پسند، سخت افزار مناسب و عملکرد قابل قبولی برخوردار هستند. به عنوان مثال لپ تاپ VivoBook S533EQ ایسوس یکی از محصولات با کیفیت تولید شده توسط این کمپانی می باشد که شما می توانید از آن برای انجام کار های روزمره، طراحی سایت، مقاله نویسی، نقشه کشی و … استفاده نمایید. اما اگر قصد بازی کردن و نصب بازی های سنگین بر روی سیستم خود را دارید، بهتر است به سراغ لپ تاپ های گیمینگ ایسوس بروید.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل UX434FQ-5023T

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل UX434FQ-5023T

قیمت لپتاپ ایسوس

قیمت لپ تاپ ایسوس مانند سایر لپ تاپ ها بستگی به کارایی، قدرت، سخت افزار و … به کار رفته در آن دارد. شما میتوانید لپ تاپ های ایسوس را از حدود ۱۰ میلیون تومان به بالا خریداری نمایید. به عنوان مثال قیمت لپ تاپ های گیمینگ ایسوس نسبت به لپ تاپ های معمولی آن کمی بالاتر است. زیرا قطعات به کار رفته و قدرت آن ها نسبت به لپ تاپ های معمولی بسیار بیشتر است.

لپتاپ لنوو

لپ تاپ های لنوو امروزه به یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های حال حاضر بازار تبدیل شده اند.  در گذشته دید مثبتی نسبت به لپ تاپ های تولید شده توسط این کمپانی وجود نداشت اما امروزه باور بسیاری از کاربران نسبت به لپ تاپ های لنوو عوض شده است. کمپانی لنوو با ارائه محصولات متنوع و با قیمت مناسب، توانست جایگاه مناسبی در بازار کالا های دیجیتال پیدا کند. به طور کلی لپ تاپ های لنوو دارای طراحی قابل قبول، قطعات و سیستم سخت افزاری مناسب، عملکرد روان و چشمگیر و … می باشند. کمپانی لنوو در سال های اخیر نه تنها در زمینه تولید لپ تاپ ها معمولی بلکه در زمینه تولید لپ تاپ های گیمینگ نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو یکی از لپ تاپ های سری گیمینگ لنوو می باشد که دارای کیفیت و عملکرد بسیار خوبی است.

خرید، قیمت و مشخصات کامل لپ تاپ لنوو Ci7 8GB 1TB 2GB | L3

لپ تاپ استوک

قیمت لپ تاپ لنوو

قیمت لپ تاپ های لنوو یکی از اصلی ترین دلایل پرفروش بودن این محصول است. شرکت لنوو لپ تاپ های خود را با سیستم سخت افزاری قدرتمند، عملکرد قابل قبول و در عین حال قیمت های نسبتا مناسب به بازار وارد می کند. لپ تاپ های لنوو در مقایسه با عملکردی که از خود به نمایش میگذارند، دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. به علاوه قیمت لپ تاپ های این شرکت دارای دامنه بسیار گسترده ای می باشد و شما میتوانید با حدود ۱۰ میلیون تومان به سراغ خرید یک لپ تاپ لنوو آکبند و نو بروید.

خرید لپ تاپ

امروزه فروشگاه های مختلفی در زمینه خرید فروش لپ تاپ و سایر کالا های دیجیتال مثل قطعات و تجهیزات سخت افزاری لپ تاپ و … فعالیت میکنند. فراز سیستم یکی از معتبر ترین سایت های فعال در زمینه خرید و فروش لپ تاپ، تجهیزات سخت افزاری. تجهیزات مربوط به فضای ذخیره سازی و … می باشد. شما میتوانید برای خرید لپ تاپ های گوناگون با بهترین قیمت به وب سایت این شرکت مراجعه فرمایید. در وب سایت فراز سیستم امکان بازدید و مقایسه مدل های گوناگون لپ تاپ وجود دارد و مشتریان میتوانند به راحتی به سیستم مورد نظر خود دست پیدا کنند. شما میتوانید انواع لپ تاپ های معمولی تولید شده توسط برند های گوناگون، لپ تاپ های گیمینگ که با کارت گرافیک های گیمینگ قوی و مادربرد عرضه میشود،  وسایل و تجهیزات مربوط به لپ تاپ و کامپیوتر و … را در فراز سیستم پیدا کرده و آنها را با یک قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. فراز سیستم با برخورداری از پشتیبانی انلاین و ۲۴ ساعته، ارائه ضمانت اصل بودن کالا، قابلیت پرداخت در محل، برخورداری از ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس یک زمینه مطمئن و امن را برای شما کاربران و خریداران عزیز فراهم کرده است، تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن و با اطمینان خاطر برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

قیمت لپتاپ لنوو

قیمت لپتاپ لنوو

آشنایی با لپ تاپ استوک

امروزه اغلب افراد جامعه با شنیدن نام لپ تاپ استوک به یاد لپ تاپ های دست دوم و بی کیفیت می افتند که اکثرا از رده خارج شده اند یا عملکرد بسیار ضعیفی دارند. این عقیده شکل گرفته در جامعه یک باور بسیار غلط است، که امروزه در بسیاری از خریداران کالا های دیجیتال مشاهده می شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنند لپ تاپ های استوک هیچ ارزش خریدی ندارند یا در مورد آن ها اطلاعات کافی ندارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به طور کلی به بررسی لپ تاپ استوک و لپ تاپ های تولید شده توسط برند های معروفی مثل لنوو و ایسوس خواهیم پرداخت و با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

در برخی از کشور های دنیا به ویژه در کشور های اروپایی، کمپانی های سازنده لپ تاپ به خریداران اجازه میدهند که  برای یک مدت زمان کوتاه ( نهایتا چند هفته ) از سیستم خریداری شده استفاده کنند سپس در صورت عدم رضایت آن را به کارخانه بازگردانند. این لپ تاپ ها پس از بازگشت به کارخانه عیب یابی شده و به عنوان لپ تاپ به کشور های مختلف به ویژه کشور های موجود در منطقه خاورمیانه وارد می شوند. در برخی موارد شرکت های تولید کننده لپ تاپ از محصولات خود در فروشگاه ها و نمایشگاه های بسیار بزرگ رو نمایی میکنند و تعدادی از آن ها را برای نمایش به مشتریان از جعبه خارج کرده و در اختیار بازدید کنندگان قرار میدهند. این دسته از لپ تاپ ها هم به علت آکبند نبودن و خروج از جعبه به عنوان لپ تاپ در بازار شناخته می شوند. امروزه به لپ تاپ هایی که کارخانه تولید کننده آن ها، خط تولید آنها را جمع کرده است نیز، استوک گفته می شود. با مطالعه بخش فوق به این نتیجه میرسید که لپ تاپ نه تنها هیچ مشکل و ایراد خاصی ندارد بلکه از کیفیت نرم افزاری و سخت افزاری بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. کیفیت لپ تاپ های استوک و عملکرد آن ها بیشتر وابسته به فروشگاهی است که از آن خرید می کنید.

امروزه علت بی کیفیت بودن برخی از لپ تاپ های استوک موجود در بازار داخلی، سودجویی برخی افراد و تعویض قطعات سالم لپ تاپ های استوک با قطعات کارکرده و بی کیفیت می باشد. در ادامه به بررسی مزیت ها و معایب خرید لپ تاپ های استوک می پردازیم.

فروش لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک

معایب و مزیت های خرید لپتاپ استوک

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، لپ تاپ های استوک دارای بسته بندی پلمپ شده نمی باشند و جعبه آن ها باز شده است. این اتفاق به افراد سودجو و کلاهبردار این اجازه را میدهد که بدون دغدغه بتوانند قطعات سالم و اورجینال لپ تاپ های استوک وارداتی را با قطعات کارکرده، دست دوم و بی کیفیت تعویض نمایند. در نتیجه هنگام خرید این لپ تاپ ها باید به سراغ فروشگاه های معتبر فعال در زمینه خرید و فروش لپ تاپ های استوک بروید که سابقه و رزومه کاری معتبری داشته باشند. لپ تاپ های استوک در صورت دستکاری نشدن دارای عملکردی کاملا مشابهی با لپ تاپ های نو می باشند و از نظر سخت افزاری نیز بسیار سالم و قدرتمند هستند. اما برخی گرید های لپ تاپ های استوک دارای ایرادات ظاهری اندک و برخی دیگر دارای ایرادات ظاهری قابل توجهی مثل خط و خش، شکستگی و … می باشند.

مهم ترین مزیت و ویژگی لپ تاپ های استوک در مقایسه با لپ تاپ های آکبند، قیمت پایین این محصولات می باشد. قیمت لپ تاپ های استوک به طور کلی یک سر و گردن از لپ تاپ های آکبند پایین تر می باشد به همین دلیل بسیاری از خریداران کالا های دیجیتال، طرفدار لپ تاپ های استوک می باشند. زیرا این افراد میتوانند با پرداخت یک هزینه پایین تر، یک سیستم قدرتمند را خریداری نمایند. لپ تاپ های استوک اگر از مراکز خرید و فروش معتبر این محصولات خریداری شوند نه تنها دست کمی از لپ تاپ های آکند ندارند بلکه در برخی موارد می توانند عملکرد بهتری نسبت به آن ها ارائه دهند. اگر می خواهید با معایب این سیستم ها مواجه نشوید باید گرید مناسبی از لپ تاپ های استوک را خریداری کرده در کنار آن، خرید خود را از یک مرجع معتبر و با سابقه انجام دهید.

انواع لپتاپ های استوک

به طور کلی از واژه لپ تاپ استوک برای محصولات تولید شده توسط یک برند یا یک کمپانی خاص استفاده نمی شود. امروزه لپ تاپ های استوک متعلق به تمامی برند های مشهور در بازار خرید و فروش کالا های دیجیتال یافت می شوند و شما میتوانید آن ها را خریداری نمایید. لپ تاپ استوک دل، لپ تاپ استوک لنوو، لپ تاپ استوک ایسوس و لپ تاپ استوک اچ پی جز محبوب ترین سیستم های استوک موجود در بازار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. لپ تاپ های استوک لنوو یکی از پرفروش ترین کالا های استوک موجود در بازار هستند که به علت طراحی و قیمت مناسب از شهرت قابل توجهی برخوردار هستند. در کنار آن ها لپ تاپ های استوک اچ پی نیز همیشه جز لیست پرفروش ترین لپ تاپ های استوک قرار داشته اند. این دستگاه ها به علت کیفیت ساخت مناسب، کیفیت سخت افزاری چشمگیر و … مورد توجه بسیاری از کاربران قرار میگیرند. شرکت ایسوس یکی دیگر از کمپانی های نام آشنا در زمینه لپ تاپ های استوک می باشد. کمپانی ایسوس که هر ساله در نمایشگاه های بین المللی بسیار زیادی شرکت می کند، دارای طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران کالا های دیجیتال در منطقه خاورمیانه می باشد. لپ تاپ استوک ایسوس به ویژه لپ تاپ گیمینگ این کمپانی هر سال، جزو بهترین کالا های استوک موجود در بازار قرار میگیرند. لپ تاپ های استوک تولید شده توسط کمپانی آمریکایی دل نیز در بازار خرید و فروش کالا های دیجیتال کشورمان بسیار پر طرفدار هستند. دل، یکی از شرکت های خوشنام و پرآوازه در زمینه تولید لپ تاپ می باشد و کیفیت، کارایی و قیمت محصولات آن نیز بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل لپ تاپ استوک دل همیشه جزو سیستم های استوک محبوب جامعه بوده است.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

 
دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
سبد خرید خالی است.
ورود به سایت